خدایا چه می شود مرا

خدایا ..........

این وضعو ببین ....

تا کی ؟ 

مگه ما آدمای متمدنی نیستیم؟

چرا از ما اینقدر سواری میگیرن ؟

چرا از اسب هم نجیب تر شدیم ؟

.

.

.

میگن تورم نداریم !!!!!!!!!!!!!!!!

گرانی نیست!!!!!!!!!!!!!!!!!

همه چی آرومه !!!!!!!!!!!!!!!!!!!

پس یا من دیونه شدم و نمی فهمم یا ......

بازم من دیونه شدم و نمی فهمم

.

آخه جالبه حرفم نمی شه زد . تا بیای دردو دل کنی سریع باهات برخورد می کنن

شنیدم تو همین هفته تو شهر نیشابور برا گرونی مرغ عده ای اعتراض کردند. فکر می کنین چی جواب شنیدن؟ 

یارو  پشت بلند گو خطاب به مردم گفته  در برابر نظام قرار نگیرین !!!!!!!!!!!!!!!

مملکته دیگه ....

هر بلایی میخوان سرت میارن  اونوقت ....

تورمی که من با پوست و گوشتم احساس میکنم بالای  120% 

با یه حساب سر انگشتی  یه بچه کوچیکم می فهمه ....

اونوقت حضرات  حرف از 10 و15 درصد دارند .

لابد دیگه .... شاید من ریاضیم خوب نیست


.